Системи безпеки та зв’язку (СБ)

Послуги з розробки і впровадження індивідуальних рішень під потреби клієнта

Напрям діяльності - забезпечення всією інженерною інфраструктурою та системами безпеки наших клієнтів. Розмаїття реалізованих проектів під різні компанії гарантують Вам нетиповий підхід до вирішення потреб вашого бізнесу. Якісно реалізовані проекти допоможуть оптимізувати роботу багатьох аспектів бізнесу із економічним ефектом.

СКС (структуровані кабельні системи) – інтернет, телефонія, оптичні лінії, серверні;

Відеонагляд – цифрові та ІР системи відеонагляду, сервери, аналітика;

Охоронна сигналізація – внутрішня, зовнішня, периметральна, здача на пульт і обслуговування;

Контроль та управління доступом – автономний, мережевий, турнікети, шлагбауми;

Телефонія – підбір ІР АТС, підтримка, обслуговування;

GPS-трекінг – трекери та відеореєстратори, моніторингові системи на власному програмному забезпеченні;

Аудіовізуальний комплекс, конференц системи – наповнення конференц залів, віддалені конференції та переговори;

Комплексний протипожежний захист людей та майна;

Електротехнічні рішення для середніх та малих бізнесів;

Проектування та авторський нагляд по всіх вищезазначених системах.

Процес інтеграції на підприємстві:

Процес інтеграції систем безпеки та зв'язку на підприємстві є важливим етапом для створення ефективної та синергетичної інфраструктури. Цей процес передбачає об'єднання різних систем та технологій з метою забезпечення високого рівня безпеки та забезпечення надійного зв'язку всередині підприємства.

Відзначимо ключові етапи:

  • Ретельний аналіз потреб бізнесу;
  • Вибір сучасної інтеграційної платформи є ключовим етапом;
  • Підготовка проектної документації;
  • Вибір кращого із кількох вендорів обладнання на ринку;
  • Інтеграція технічних засобів - безпосередньо сам монтаж систем;
  • Розробка єдиного інтерфейсу управління;
  • Тестування та оптимізація;
  • Навчання та підготовки персоналу;
  • Моніторинг та підтримка.

Гарантійне та післягарантійне обслуговування:

Обслуговування та підтримка у робочому стані відіграє ключову роль у забезпеченні стабільності та надійності функціонування цих систем на тривалий термін. Це дозволяє продовжити роботу обладнання та системи в цілому у 2 та більше разів, а також зниження ризиків відмов.

Що отримують наші клієнти:
  • Єдиний номер сервісної підтримки;
  • Укладення сервісних контрактів для надання послуг після закінчення гарантійного терміну;
  • Регулярні технічні огляди;
  • Навчання персоналу;
  • Доступність запасних частин;
  • Модернізації та удосконалення системи для відповіді на зміни в бізнес-потребах та технологічному середовищі.

Отримати
консультацію