B2B портал: Оцифруємо взаємодію і документообіг між постачальником та B2B клієнтом.
Оптимізуйте процеси закупівель та комунікації з вашими партнерами за допомогою єдиного центру управління – B2B порталу.
Ключові можливості особистих кабінетів, які ми створюємо
Під час створення особистих кабінетів ми беремо до уваги ваші індивідуальні побажання та потреби бізнесу. Загалом, наші спеціалісти приділяють увагу восьми основним можливостям.
Персоналізація особистого кабінету
Кабінет кожного оптового покупця створюється згідно з вашими умовами співпраці та пропозицій до конкретного клієнта. За допомогою налаштованого B2B порталу вам не треба буде витрачати години на закладання даних вручну, адже кожен особистий кабінет вже матиме:
- персоналізоване ціноутворення
- інструменти керування обліковим записом
- контроль доступу
- особиста підтримка та допомога
- індивідуальні рекомендації та пропозиції.
Автоматизація документообігу
Програмне забезпечення також передбачає оптимізацію створення, керування та розповсюдження бізнес-документів, що включають в себе контракти, рахунки-фактури та замовлення на придбання. Після реєстрації юридичної особи, в системі B2B порталу формується договір поставки в електронному вигляді. Сторони обмінюються необхідними для співпраці документами. Як тільки замовлення буде сформоване, система заводить рахунок на оплату і надсилає первинні документи стосовно відправки товару.
Зовнішнє клієнтське API
API зовнішнього клієнта забезпечує легке інтегрування ваших продуктів та послуг завдяки автоматизації рутинних операцій, таких як оновлення цін, інвентаризація, замовлення, виставлення рахунків, тощо. Загалом це сприяє зменшенню помилок і робить весь процес співпраці більш ефективним.
Замовлення з різних складів
Інтегровані нами системи дозволяють управляти запасами декількох складів одночасно. Ви можете додати потрібну кількість складів до свого облікового запису та легко керувати запасами, замовленнями та іншими операціями в усіх них з однієї платформи. Незважаючи на кількість ваших складів, ви все ще зможете:
- відстежувати запаси у реальному часі
- отримувати автоматичні сповіщення
- обробляти замовлення.
Автоматична розсилка прайсів клієнтам
Система налаштована таким чином що ціни на продукти чи послуги автоматично надсилаються клієнтам без потреби ручного втручання з боку команди. Це відбувається завдяки якісній інтеграції з системою управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) або інструментом автоматизації електронного маркетингу.
Мультивалютність
B2B портал також включає в себе мультивалютну функціональність, що часто потрібна компаніям, які працюють на міжнародних ринках або мають справу з клієнтами та постачальниками в різних країнах. API курсу обміну валют, підтримка розрахунків конвертації – все це буде споріднено з платформою для зручності ваших клієнтів.
Аккаунт менеджера
Навіть маючи вичерпну інформацію, доступну на вашому веб-сайті, клієнти все одно можуть мати запитання, зіткнутися з технічними проблемами або потребувати допомоги з конкретними проханнями. Саме тому в акаунтах користувачів ми передбачили можливість швидкого зв'язку з підтримкою, яка забезпечить якісну та швидку взаємодію. Менеджер служби підтримки зможе надати допомогу в реальному часі, роз’яснити та усунути несправності, якщо це необхідно.
Як розробляється B2B кабінет?
Під час створення особистих кабінетів ми беремо до уваги ваші індивідуальні побажання та потреби бізнесу. Загалом, наші спеціалісти приділяють увагу восьми основним можливостям.
Проєктуємо портал під ваш бізнес
Під час співпраці наші спеціалісти ретельно аналізують нішу вашого бізнесу, аби розробити індивідуальне рішення з урахуванням ваших цілей, діяльності конкурентів, та загальних ринкових тенденцій.
Інтегруємося з вашою обліковою системою
Ваш B2B портал буде поєднаний з програмною системою, яка допомагає вам керувати всім бізнесом – ERP. За бажанням, можливе також інтегрування з іншими програмами обліку. Якщо ви ще не користуєтеся системами автоматизації, наші спеціалісти розроблять для вас кастомну ERP-платформу.
Підключаємо клієнтів до особистого кабінету
Ви обираєте коло замовників, яким буде наданий доступ до порталу. Після налаштування, кожен з них отримає унікальний логін і пароль для входу в особистий кабінет з персоналізованими пропозиціями.
Надаємо важливу для клієнта інформацію
Через кабінет доступу клієнт регулярно отримуватиме інформацію стосовно товарів, актуальних знижок, умов розрахунків та доставки. Якщо ж людині потрібна буде індивідуальна допомога, то вона завжди може звернутися до менеджера підтримки.
Усі замовлення переходять в онлайн
Завдяки зручним налаштуванням, замовлення відбувається без додаткових дзвінків. Клієнти отримують повідомлення з актуальними пропозиціями та індивідуально встановленими цінами. Тому вони можуть переглянути всі позиції у зручний час, обдумати їх та оформити замовлення через портал.
Статуси замовлень відстежуються в кабінеті або у ERP системі
Стан виконання замовлення, а також потрібні документи, можна побачити в особистому кабінеті. Система автоматично генерує всі рахунки та накладні.
Переваги впровадження B2B порталів
Наразі портали активно впроваджуються до електронних комерцій бізнесів, що співпрацюють з іншими компаніями. Така інтеграція вже принесла багато переваг як власникам, так і їх клієнтам. Серед них переважають чотири головні. .
Підвищення лояльності клієнтів
Найчастіше бізнеси, що інтегрували в свою систему B2B портал, підкреслюють підвищення рівню лояльності клієнтів. Це досягається завдяки персоналізованому досвіду, спрощеним процесам і надійній підтримці.
Загалом, B2B портали знижують рівень людського фактора під час обробки замовлень, а отже усувають будь-які помилки, що можуть бути під час виконання завдання вручну. У результаті це сприяє підвищенню якості клієнтського сервісу та допомагає заключати довгострокові угоди B2B.
Автоматизація процесів
B2B портал також звільняє менеджерів від виконання рутинних процесів, таких як обробка замовлень, управління запасами, керування постачальниками та фінансові операції. Якісно налаштований портал надає дані та аналітику в реальному часі, що дозволяє менеджерам швидко приймати обґрунтовані рішення. Крім того, вони полегшують співпрацю між відділами та зовнішніми партнерами.
Скорочення витрат
Завдяки автоматизації рутинних завдань компанії можуть зменшити потребу в ручній роботі, тим самим заощаджуючи витрати на оплату цієї праці. Варто також зазначити, що B2B портал сприяє кращому управлінню запасами і уникає ситуацій пов’язаних із дефіцитом або надлишком.
Масштабування бізнесу
Після впровадження B2B порталу, компанії можуть не хвилюватися про нехватку робочих кадрів. Надавати суміжні послуги та додатковий сервіс клієнтам можна за рахунок партнерів, які будуть інтегровані у ваш B2B портал.