Системне адміністрування (АМС)

Послуги із розробки та впровадження індивідуальних рішень під потреби клієнта.

Наш напрям діяльності - це забезпечення життєдіяльності ІТ інфраструктури та її розвиток. Стабільність роботи ІТ інфраструктури, гарантуватиме продуктивну та безперешкодну роботу Вашої компанії. У кожного клієнта індивідуальні потреби, а ми маємо можливість їх забезпечити.

Управління серверами

Встановлення, конфігурування та підтримка серверів у мережі, забезпечення їх безпеки та надійності роботи.

Мережеве управління

Налаштування та підтримка мережевої інфраструктури, включаючи маршрутизатори, комутатори, фаєрволи та інші мережеві пристрої.

Резервне копіювання та відновлення даних

Забезпечення безпеки даних через регулярні резервні копії та можливість відновлення інформації у випадку втрати.

Підтримка користувачів

Вирішення проблем користувачів, надання допомоги з програмним забезпеченням, налаштуванням робочих станцій тощо.

Безпека інформації

Встановлення та підтримка заходів безпеки, таких як антивіруси, захист від злому, моніторинг загроз і т.д.

Оновлення та патчі

Встановлення оновлень системного та програмного забезпечення для підтримки актуальності і безпеки систем.

Моніторинг систем

Постійний контроль за працездатністю систем, виявлення та вирішення можливих проблем до їх серйозного впливу на роботу компанії.

Документування та звітність

Ведення документації по налаштуванню і змінах, а також підтримка для подальшого використання і аналізу.

Системний адміністратор грає ключову роль у забезпеченні ефективної та безпечної роботи комп'ютерних систем у будь-якій організації.

Консалтинг, інтеграція рішень та підтримка

Консалтинг системного адміністрування є ключовим етапом для створення ефективної ІТ інфраструктури чи підтримки існуючої. Цей процес передбачає надання відповідей на клієнтські питання та пропозиції технічного вирішення завдань. Результатом позитивного консалтингу є процес інтеграції рішень. Цей процес вносить у клієнтську ІТ інфраструктуру зміни або додає нові засоби та технології, які потребують:

  • Aналізу потреб та процесів;
  • Вибору засобів та технологій;
  • Планування виконання інтеграції;
  • Тестування-відлагодження;
  • Моніторингу систем.

У процесі життєдіяльності кожна ІТ інфраструктура потребує підтримки – вирішення технічних проблем. Системні адміністратори завжди готові допомогти клієнту з цими проблемами. Безперечно підтримка є одним із ключових факторів функціонування всіх систем.

Отримати
консультацію