Auto Standard Group - основний постачальник автозапчастин у всій країні. У них на рахунку більше 10 000 задоволених клієнтів, а асортимент товарів складається більш ніж з 20 000 автозапчастин. За допомогою покращення менеджерської частини, робота між клієнтом і менеджером стала набагато зручнішою і швидшою. Система адаптована для використання з будь-якого девайсу.
Основним завданням було зробити редизайн системи та покращити взаємодію між менеджерською і клієнтською частиною. Обов’язковим було застосування бази Tecdoc
Ми почали розробку з поїздок до замовника та обговорень функціоналу системи. Визначилось, що акцент йде на сторону менеджера, що означає роботу з планшетом
Було проведено UX дослідження, воно показало що проект потребує лаконізації, спрощення інтерфейсу і переробки архітектури та відображення інформації.
Після прототипів та тестування і численних розмов з програмістами почалась стадія UI. Сайт виконувався в класичній табличній структурі з можливістю кастомізації під девайс.
В результаті ще одного тестування були вдосконалені табличні відображення товарів, поп-апи та інформаційне наповнення. В результаті ми маємо ecommerce з елементами до яких звик користувач та фімову таблична структура.
На відміну від старого дизайну, у новому ми вирішили відштовхуватись від подання та розбиття всього контенту на категорії. Оновлені попапи та сторінки товарів, інтуїтивно зрозуміле розміщення елементів взаємодії з системою. Система пошуку та аккаунт з налаштуваннями. Все це новий ASG Online.
На відміну від старого дизайну, в новому ми вирішили відштовхуватись від представлення та розбиття всього контенту на категорії. Обновлені попапи і сторінки товарів, інтуїтивно зрозуміле розміщення елементів взаємодії з системою. Система пошуку та блокнот з налаштуванням. Все це новий ASG Online
Сторінка кошику з списком товарів в ньому.
Новий кошик, товари отримали деталізацію, фото. Вивід ціни став оранжевим, великим та помітним, статус та характеристики замовлення внизу сторінки.