Сайт візитка | Сайт компанії | Бізнес сайт | Корпоративний сайт | Інтернет магазин | Landing Page | Індивідуальний сайт | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Доменне ім'я | |||||||
Сторінок | 1-5 | 10-20 | 20-50 | 50+ | 100-200 | 1 | 50+ |
Дизайн | Стандартний | Стандартний | Унікальний | Унікальний | Унікальний | Унікальний | Унікальний |
База даних | 1 | 1 | 5 | 10+ | 10 | 1 | 10+ |
Хостинг | |||||||
Поштова скринька | |||||||
Можливість самостійно наповнювати сайт | |||||||
більше | |||||||
більше | |||||||
Підключення статистики сайту | |||||||
Створення карти сайту | |||||||
Ціна | від $200 | від $250 | від $300 | від $500 | від $700 | від $200 | від $650 |
Замовити » | Замовити » | Замовити » | Замовити » | Замовити » | Замовити » | Замовити » |
1 сервер(а/ів)
до 3 комп'ютерів
без моніторингу
50 USD
1-2 сервер(а/ів)
до 9 комп'ютерів
моніторинг серверів
75 USD
2-3 сервер(а/ів)
10-15 комп'ютерів
моніторинг IT-інфраструктури
155 USD
від 3 сервер(а/ів)
більше 15 комп'ютерів
моніторинг IT-інфраструктури
від 220 USD
Сервісне обслуговування комп'ютерної техніки можна розділити на декілька логічних частин.
Перша частина ― консультаційна підтримка користувачів.
Підтримка здійснюється по телефону, по електронній пошті за допомогою систем управління запитами (HelpDesk), а також допомогою віддаленого адміністрування. Консультації надаються по питаннях користування комп'ютерами, операційними системи, основними офісними програми, роботі в локальній і глобальній мережі Internet. За умови, що користувач володіє базовими навичками роботи з комп'ютером і основними офісними програмами.
Друга частина — реакція на інцидент або простіше кажучи — виїзд фахівця для вирішення проблеми.
Якщо виникає проблема, яка не може бути вирішена за допомогою консультацій або віддаленого адміністрування, ми гарантуємо присутність нашого фахівця на об'єкті від 4 до 2 годин в залежності від обраного Вами сервісного плану. Таким чином, ми намагаємося максимально забезпечити безперервність робочих процесів в організації.
Третя частина сервісного обслуговування - щомісячна профілактика.
Профілактичні візити фахівця відбуваються в залежності від обраного Вами сервісного пакету. За бажанням клієнти можуть вибрати час і конкретну дату впродовж місяця. Слід зазначити, що ми не практикуємо розподіл на планові і додаткові оплачувані візити. Якщо є проблема, то для її вирішення буде зроблено стільки виїздів, скільки потрібно. Під час планових візитів проводиться антивірусна перевірка, видалення тимчасових файлів і дефрагментація жорстких дисків, перевірка виконання автоматичних архівувань. Також проводиться допомога користувачам для вирішення дрібних проблем. На серверах виконується перевірка файлів, журналів, аудит безпеки і оновлення системного програмного забезпечення.
* Для надання актуальних пропозицій та оцінки вартості робіт Вам необхідно звернутися до наших менеджерів. Після уточнення всіх деталей та складеного технічного завдання, ми із задоволенням запропонуємо Вам наші послуги.
Ми завжди раді новим клієнтам та партнерам.
За деталями звертайтесь по тел.:
Сервісне обслуговування комп'ютерної техніки можна розділити на декілька логічних частин.
Перша, і на практиці найосновніша ― консультаційна підтримка користувачів.
Підтримка здійснюється по телефону, по електронній пошті, за допомогою систем управління запитами(HelpDesk), за допомогою віддаленого адміністрування.
Консультації виявляються по питаннями використання комп'ютерів і операційних систем Microsoft Windows, основних офісних застосувань, роботі в локальній мережі, роботі в Internet.
При цьому мається на увазі, що користувач володіє базовими навичками роботи з комп'ютером і основними офісними застосуваннями.
Друга частина — реакція на інцидент, або простіше кажучи — виїзд фахівця для вирішення виниклої проблеми.
Якщо виникає проблема, яка не може бути вирішена за допомогою консультацій або віддаленого адміністрування. Ми гарантуємо присутність нашого фахівця на об'єкті від 4 до 2 годин в залежності від обраного Вами сервісного плану. Якщо вирішення проблеми не лежить на поверхні - ми надаємо безкоштовну заміну техніки, що відмовила, на час ремонту.
Таким чином, ми намагаємося description забезпечити безперервність робочих процесів в організації.
Третя частина сервісного обслуговування - щомісячна профілактика.
Профілактичні візити фахівця відбуваються в залежності від обраного Вами сервісного плану. За бажання клієнти можуть вибрати час і конкретну дату впродовж місяця.
Слід зазначити, що ми не практикуємо розподіл на планові і додаткові оплачувані візити. Якщо є проблема, то для її вирішення буде зроблено стільки виїздів, скільки знадобиться. Під час планових візитів проводиться антивірусна перевірка, видалення тимчасових файлів і дефрагментація жорстких дисків, перевірка виконання автоматичних архівувань. Також проводиться допомога користувачам для вирішення дрібних проблем.
На серверах робиться перевірка файлів журналів і аудит безпеки, оновлюється системне програмне забезпечення і критичні застосування.
Сервісне обслуговування комп'ютерної техніки можна розділити на декілька логічних частин.
Перша, і на практиці найосновніша ― консультаційна підтримка користувачів.
Підтримка здійснюється по телефону, по електронній пошті, за допомогою систем управління запитами(HelpDesk), за допомогою віддаленого адміністрування.
Консультації виявляються по питаннями використання комп'ютерів і операційних систем Microsoft Windows, основних офісних застосувань, роботі в локальній мережі, роботі в Internet.
При цьому мається на увазі, що користувач володіє базовими навичками роботи з комп'ютером і основними офісними застосуваннями.
Друга частина — реакція на інцидент, або простіше кажучи — виїзд фахівця для вирішення виниклої проблеми.
Якщо виникає проблема, яка не може бути вирішена за допомогою консультацій або віддаленого адміністрування. Ми гарантуємо присутність нашого фахівця на об'єкті від 4 до 2 годин в залежності від обраного Вами сервісного плану. Якщо вирішення проблеми не лежить на поверхні - ми надаємо безкоштовну заміну техніки, що відмовила, на час ремонту.
Таким чином, ми намагаємося максимально забезпечити безперервність робочих процесів в організації.
Третя частина сервісного обслуговування - щомісячна профілактика.
Профілактичні візити фахівця відбуваються в залежності від обраного Вами сервісного плану. За бажання клієнти можуть вибрати час і конкретну дату впродовж місяця.
Слід зазначити, що ми не практикуємо розподіл на планові і додаткові оплачувані візити. Якщо є проблема, то для її вирішення буде зроблено стільки виїздів, скільки знадобиться. Під час планових візитів проводиться антивірусна перевірка, видалення тимчасових файлів і дефрагментація жорстких дисків, перевірка виконання автоматичних архівувань. Також проводиться допомога користувачам для вирішення дрібних проблем.
На серверах робиться перевірка файлів журналів і аудит безпеки, оновлюється системне програмне забезпечення і критичні застосування.
Сервісне обслуговування комп'ютерної техніки можна розділити на декілька логічних частин.
Перша, і на практиці найосновніша ― консультаційна підтримка користувачів.
Підтримка здійснюється по телефону, по електронній пошті, за допомогою систем управління запитами(HelpDesk), за допомогою віддаленого адміністрування.
Консультації виявляються по питаннями використання комп'ютерів і операційних систем Microsoft Windows, основних офісних застосувань, роботі в локальній мережі, роботі в Internet.
При цьому мається на увазі, що користувач володіє базовими навичками роботи з комп'ютером і основними офісними застосуваннями.
Друга частина — реакція на інцидент, або простіше кажучи — виїзд фахівця для вирішення виниклої проблеми.
кщо виникає проблема, яка не може бути вирішена за допомогою консультацій або віддаленого адміністрування. Ми гарантуємо присутність нашого фахівця на об'єкті від 4 до 2 годин в залежності від обраного Вами сервісного плану. Якщо вирішення проблеми не лежить на поверхні - ми надаємо безкоштовну заміну техніки, що відмовила, на час ремонту.
Таким чином, ми намагаємося максимально забезпечити безперервність робочих процесів в організації.
Третя частина сервісного обслуговування - щомісячна профілактика.
Профілактичні візити фахівця відбуваються в залежності від обраного Вами сервісного плану. За бажання клієнти можуть вибрати час і конкретну дату впродовж місяця.
Слід зазначити, що ми не практикуємо розподіл на планові і додаткові оплачувані візити. Якщо є проблема, то для її вирішення буде зроблено стільки виїздів, скільки знадобиться. Під час планових візитів проводиться антивірусна перевірка, видалення тимчасових файлів і дефрагментація жорстких дисків, перевірка виконання автоматичних архівувань. Також проводиться допомога користувачам для вирішення дрібних проблем.
На серверах робиться перевірка файлів журналів і аудит безпеки, оновлюється системне програмне забезпечення і критичні застосування.
Для надання актуальних пропозицій та оцінки вартості робіт Вам необхідно звернутися до наших менеджерів. Після уточнення всіх деталей та складеного технічного завдання ми із задоволенням порадуємо Вас конкурентною та приємною ціною. Найчастіше для складання цінової пропозиції та технічного завдання (надалі ТЗ) є необхідність виїзду на об’єкт. Надання послуг із обслідування та складання ТЗ нашими спеціалістами надається безкоштовно.
Ми завжди раді новим клієнтам та партнерам.
За деталями звертайтесь по тел.: